Nancy McWilliams

12 Gennaio 2019
Ore 15.00 – 18.00

Aula “Giuseppe Moscati” Istituti Biologici, Università Cattolica del Sacro Cuore (UCSC) Roma, Largo Francesco Vito 1. 1.

SELF-DEFEATING PATTERNS
ORE 15.00 – 16.00
Lezione inaugurale dell’anno solare 2019 della SIPSI in videoconferenza da Lambertville (USA), direttamente dallo studia della prof. Nancy McWilliams

SUPERVISIONE DI DUE CASI CLINICI
ORE 16.00 – 18.00
Seguiti da specializzandi SIPSI al Policnico Agostino Gemelli in videoconferenza dallo studio della prof. Nancy McWilliams, con traduzione in differita del Prof. Domenico A. Nesci.

Nancy McWilliams, Ph.D., ABPP., is a Visiting Full Professor at the Graduate School of Applied and Professional Psychology at Rutgers University. She has written on personality and psychotherapy.

Dr. McWilliams is a psychoanalytic/dynamic author, teacher, supervisor, and therapist. She currently teaches part-time at Rutgers University in New Jersey at the Graduate School of Applied and Professional Psychology and has a private practice in Lambertville.

Foto dell'evento